Marketingovo-administratívny špecialista
Trnava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
plný úväzok
1 600 EUR/mesiac
Máš skúsenosti s administratívou a marketingovou komunikáciou a baví ťa táto oblasť? Rád by si sa rozvíjal v tejto oblasti? NEVÁHAJ, POŠLI NÁM SVOJE CV a odštartuj svoju kariéru na pozícii ADMINISTRATÍVNY A MARKETINGOVÝ ŠPECIALIST.
Pracovná náplň na tejto pozícii je nasledovná:
- Spoluúčasť na tvorbe marketingového plánu a na jeho realizácii
- Správa obsahu webových stránok
- Riadenie online komunikácie
- Podpora predaja produktov
- Príprava aktivít so zameraním na obchodných partnerov (podujatia, prezentácie)
- Administratívna podpora obchodného oddelenia (príprava základných štatistík, produktových listov, sledovanie trendov)
Požadujeme:
- Skúsenosti s administratívou
- Prax v oblasti marketingu, obchodu alebo online komunikácie
- Anglický jazyk na úrovni B2 (slovom aj písmom)
- MS Office
- Vodičský preukaz sk. B
- Komunikačné a prezentačné schopnosti
- Samostatnosť a drive
- Kreatívnosť
Benefity:
- flexibilný pracovný čas ( fix 9:00 - 14:00)
- čiastočná možnosť práce z domu (2 dni v týždni)
- variabilná zložka mzdy
- sick days 3x do roka
- možnosit jazykového a odborného vzdelávania
Zašlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku a ak máte aj v anglickom jazyku. Viac podobných pozícií nájdete na https://www.grafton.sk/sk/job-search
Benefity
Flexibilný začiatok/koniec pracovnej doby