Можливість для людей з України
Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Hľadáme PERSONÁLNEHO KONZULTANTA s anglickým jazykom. Ponúkame zaujímavé platové ohodnotenie až 1700€, mladý a dynamický kolektív
1 700 EUR/mesiac
Miesto práce
Trnava
Trnava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 700 EUR/mesiac1 400 - 1 700 EUR/mesiac 1000EUR fixná mzda (navýšenie po skúšobnej dobe na 1100EUR) + 200EUR variabilná zložka + odmeny pri plnení cieľov
1 700 EUR/mesiac1 400 - 1 700 EUR/mesiac 1000EUR fixná mzda (navýšenie po skúšobnej dobe na 1100EUR) + 200EUR variabilná zložka + odmeny pri plnení cieľov
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Si komunikatívny, nebojíš sa výziev a rád sa učíš nové veci? Potom hľadáme práve teba.
Skúsenosti v oblasti personalistiky sú výhodou ale ak ich nemáš, na všetko ťa zaučíme. Stačí nám tvoja chuť učiť sa nové veci, vedieť sa pohybovať v dynamickom prostredí a schopnosť komunikovať.
Tvojou náplňou práce bude:
Za odmenu ti ponúkame zaujímavý odmeňovací systém, príjemné pracovné prostredie a mladý kolektív, ktorý dynamicky reaguje na požiadavky svojich klientov a ide s ,,dobou,,. Žiadne ručné vypisovanie papierov....na všetko máme systémy.
Skúsenosti v oblasti personalistiky sú výhodou ale ak ich nemáš, na všetko ťa zaučíme. Stačí nám tvoja chuť učiť sa nové veci, vedieť sa pohybovať v dynamickom prostredí a schopnosť komunikovať.
Tvojou náplňou práce bude:
- aktívne vyhľadávanie a telefonické kontaktovanie kandidátov,
- inzercia na pracovných portáloch, vyhľadávanie zamestnancov v teréne,
- organizácia a vedenie osobných pohovorov,
- organizácia a vedenie výberových konaní (testovanie kandidátov),
- plánovanie jednotlivých aktivít a projektov,
- komunikácia so zamestnancami,
- návšteva klientov,
- komunikácia s klientmi, pravidelný reporting,
- administratívna, práca v interných systémoch.
Za odmenu ti ponúkame zaujímavý odmeňovací systém, príjemné pracovné prostredie a mladý kolektív, ktorý dynamicky reaguje na požiadavky svojich klientov a ide s ,,dobou,,. Žiadne ručné vypisovanie papierov....na všetko máme systémy.
Zamestnanecké výhody, benefity
- mladý dynamický kolektív,
- práca na plný úväzok (40 hod/týždenne), PO-PIA,
- PC a firemný telefón,
- motivačná bonusová zložka,
- pravidelné firemné akcie,
- možnosť kariérneho rastu.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
TRANSFER International Staff patrí medzi najväčšie personálne agentúry na Rakúskom a Slovenskom trhu. Máme viac ako 25 rokov skúseností a pobočky v Rakúsku, Maďarsku, Českej republike, Nemecku a na Slovensku. Naša firma sa orientuje na cieľ a s tým spojenú spokojnosť zamestnancov a klientov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Pokročilý (C1) alebo Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Ruský jazyk - Pokročilý (C1) alebo Ukrajinský jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Outlook - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Základy
Microsoft PowerPoint - Základy
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Základy
Microsoft PowerPoint - Základy
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- dobrý time-management,
- pracovitosť,
- chuť neustále sa zdokonaľovať,
- nasadenie,
- komunikačné schopnosti,
- znalosť zákonníka práce výhodou,
- skúsenosti na podobnej pozícii výhodou,
- vodičský preukaz (aktívny vodič),
- ukrajinský/ ruský jazyk.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
TRANSFER International Staff je rakúska spoločnosť, ktorá má 25 ročné skúsenosti na trhu práce. Momentálne zamestnávame viac ako tritisíc ľudí.
Chceli by sme našim servisom nadchnúť nielen našich klientov, ale aj uchádzačov o zamestnanie.
https://www.facebook.com/pages/Transfer-Personalmanagement-Slovensko/189274747840699
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Chceli by sme našim servisom nadchnúť nielen našich klientov, ale aj uchádzačov o zamestnanie.
https://www.facebook.com/pages/Transfer-Personalmanagement-Slovensko/189274747840699
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Miesto práce
Trnava
Trnava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 700 EUR/mesiac1 400 - 1 700 EUR/mesiac 1000EUR fixná mzda (navýšenie po skúšobnej dobe na 1100EUR) + 200EUR variabilná zložka + odmeny pri plnení cieľov
1 700 EUR/mesiac1 400 - 1 700 EUR/mesiac 1000EUR fixná mzda (navýšenie po skúšobnej dobe na 1100EUR) + 200EUR variabilná zložka + odmeny pri plnení cieľov
ID: 4817349
Dátum zverejnenia: 26.4.2024
2024-04-26
lokalita: Trnava Pozícia: HR generalist, HR Koordinátor, Personalista, Personálny konzultant, Recruiter, špecialista výberov Spoločnosť: TRANSFER International Staff k.s.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 700 EUR/mesiac