Asistent/ka back office

SG Auto s. r. o.

Miesto práce
Hodonínska 6780, Lamač
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády)
Termín nástupu
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
8 EUR/hod.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Do nášho tímu hľadáme príjemnú osôbku, ktorá svojou zodpovednou prácou pomôže zabezpečiť plynulý chod nielen back-office oddelenia, ale priamo ovplyvní úspešnosť našich obchodov.


​Pokiaľ sa nebojíš práce, ani učiť sa nové procesy a komunikovať s ľuďmi (osobne v rámci tímu, telefonicky a mailom s dodávateľmi služieb), tak hľadáme práve teba.

Pozícia je vhodná pre študenta VŠ, prípadne kohokoľvek, komu vyhovuje skrátený pracovný pomer.

Pozíciu otvárame z dôvodu posunu kolegyne na inú pozíciu vo firme.

Tvoja hlavná pracovná náplň bude pozostávať z nasledujúcich činností:

  • spracovávanie dokladov potrebných k registrácii a poisteniu osobných vozidiel (zahŕňa zápis a kontrolu údajov do evidence, skenovanie dokladov a ich evidencia); rovnako k ukončovaniu registrácií a poistení
  • zabezpečovanie registrácie vozidiel (cez externého dodávateľa), teda príprava dokladov na odoslanie dodávateľovi a komunikácia s ním (prevažne mailom); rovnako tak k ukočovaniu regstrácií
  • objednávanie kuriérov, príprava zásielok na odoslanie
  • kontrola údajov a dokladov (práca s informačným systémom a MS Excel)
  • komunikácia s klientami (výhradne mailom) za účelom vyžiadania potrebných dokladov
  • kontrola faktúr za služby, ich evidencia do systému

Ďalšie činnosti či úlohy ti budú odovzdávané podľa potrieb s ohľadom na tvoje aktuálne vyťaženie a naše potreby.



Zamestnanecké výhody, benefity

​Táto pozícia ponúka príležitosť rásť, naučiť sa veľa o obchode s automobilmi a stať sa úspešným profesionálom vo firme s prémiovými výhodami.

V prvé dni až týždne ťa čaká intenzívny školiaci proces, počas ktorého ti odovzdáme všetko know-how, ktoré pre túto prácu potrebuješ. Súčasťou zaškoľovacieho procesu je aj rotácia po ostatných oddeleniach vo firme, aby ti to všetko pekne zapadlo, dávalo väčší zmysel a pomohlo tak lepšie rozumieť tomu čo robíš a prečo to robíš. Budeš mať tak jedinečnú príležitosť nahliadnuť do procesov obchodnej firmy s medzinárodným dosahom.

​Máme radi spoločné ranné kávičky, spoločný obed, ale aj rušné dni, niekedy beh po práci, filmové večery v kancelárii, dvakrát ročne firemné chaty spojené s turistikou či wellness a podľa nálady rôzne iné zaujímavé aktivity (escape hry, laser/paintball a pod.).

Pravidelne čerstvé ovocie, káva, čaj a rôzne pochutiny.

Stálym zamestancom ponúkame rôzne sociálne benefity (bonusy za odpracované roky, výročia, auto za veľmi výhodných podmienok).

Informácie o výberovom konaní

V prípade záujmu zašlite svoj životopis s fotografiou emailom na: [email protected]
Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov
Ďakujeme za pochopenie

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Word - Mierne pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Zodpovedný prístup k práci a životu

Zmysel pre detail

Vôľa učiť sa

​„can-do“ prístup (hľadáme cesty ako sa vecí dajú spraviť)

Príjemné vystupovanie

Anglický jazyk na komunikatívnej úrovni, nemčina/francúzština vítaná

Používateľ programov MS Office (najmä Excel, Word)



Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Obchodná spoločnosť, B2B / B2C predaj osobných automobilov

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Kontakt

ID: 4826445  Dátum zverejnenia: 10.5.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 8 EUR/hod.