Špecialista internej komunikácie / Zástup za MD

Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 400 EUR/mesiacVýsledná mzda bude predmetom pohovoru.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme nového kreatívneho kolegu/kolegyňu, ktorý/á nám pomôže s aktivitami internej komunikácie. Ak máš skúsenosť s budovaním zamestnávateľskej značky, organizovaním dobrovoľníckych a eko aktivít a orientuješ sa v Sharepointe a ostatných MS aplikáciách, ozvi sa nám.

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

  • Hľadanie zaujímavých tém pre komunikáciu, kanálov ako ich odkomunikovať zamestnancom a vyhodnocovanie aktivít.
  • Práca s textom: komunikácia prostredníctvom emailov a intranetu.
  • Tvorba grafických podkladov.
  • Realizácia interných prieskumov.
  • Manažment CSR aktivít.
  • Spolupráca pri organizovaní teambuildingov a rôznych zamestnaneckých aktivít.
  • Budovanie mena ministerstva ako zamestnávateľa – spolupráca s HR útvarom.

Zamestnanecké výhody, benefity

  • patríme k stabilným zamestnávateľom,
  • poskytneme Vám možnosť práce z domu v rozsahu 5 dní v mesiaci,
  • oddýchnite si s týždňom dovolenky navyše,
  • užite si pružný pracovný čas (7- 9 hod. a 15 - 19 hod),
  • dostanete motivačné finančné ohodnotenie,
  • získate príspevok 80 € od zamestnávateľa do DDS,
  • prispejeme Vám na stravovanie a na cestu do práce,
  • využite MultiSport kartu a s ňou prístup k športoviskám a rekreačným zariadeniam po celom Slovensku a ČR,
  • podporíme Vaše ďalšie vzdelávanie prostredníctvom prepracovaného systému,
  • máme príjemné a moderné pracovné prostredie v Tower 115, s fitness centrom a kantínou v budove.

Informácie o výberovom konaní

V prípade, že Vás naša ponuka zaujala a spĺňate požiadavky, pošlite nám, prosím, svoje CV spolu s motivačným listom.

Na osobný pohovor budú pozvaní iba vybraní kandidáti.

Ďakujeme za pochopenie.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Prax na pozícii/v oblasti

minimálne 2 roky skúseností v oblasti internej alebo externej komunikácie či HR.

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Si proaktívny, kreatívny a hľadáš cesty pre nové riešenia.
  • Rád veci zjednodušuješ, zefektívňuješ a robíš ich zmysluplne.
  • Máš dobré komunikačné zručnosti a konštruktívna debata je pre Teba prínosom.
  • Si tímový hráč a zároveň vieš pracovať samostatne.
  • Máš dobrý time management.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky je ústredným orgánom štátnej správy pre:
• riadenie, koordináciu a dohľad nad využívaním finančných prostriedkov z fondov
Európskej únie,
• oblasť informatizácie spoločnosti,
• oblasť investícií,
• oblasť regionálneho rozvoja.

V oblasti informatizácie spoločnosti MIRRI zabezpečuje centrálne riadenie informatizácie spoločnosti a tvorbu politiky jednotného digitálneho trhu, rozhodovanie o využívaní finančných zdrojov vo verejnej správe pre informačné technológie, centrálnu architektúru integrovaného informačného systému verejnej správy a koordináciu plnenia úloh v oblasti informatizácie spoločnosti.

V oblasti investícií MIRRI zabezpečuje strategické plánovanie a strategické projektové riadenie vrátane vypracovania národného strategického investičného rámca, ako aj koordináciu investičných projektov určených vládou SR.

V oblasti riadenia, koordinácie a dohľadu nad využívaním finančných prostriedkov z eurofondov MIRRI koordinuje dodržiavanie Partnerskej dohody na roky 2021 až 2027, rozhoduje o záväzných plánoch a krízovom riadení Programu Slovensko a zabezpečuje presadzovanie strategických cieľov Slovenska v oblasti poskytovania financií z eurofondov.

V oblasti regionálneho rozvoja MIRRI podporuje činnosť okresných rozvojových centier, schvaľuje a poskytuje vládou schválené dotácie a regionálne príspevky na projekty samospráv v najmenej rozvinutých okresoch a vyhodnocuje plnenie akčných plánov v spolupráci s miestnymi úradmi.

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Katarína Vranka
E-mail: poslať životopis
ID: 4830268  Dátum zverejnenia: 15.5.2024  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 1 400 EUR/mesiac