Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Referent/ka vnútornej správy
Mestská časť Bratislava - Petržalka
Petržalka
plný úväzok
ihneď / po dohode
1 400 EUR/mesiacváš plat je dohadovaný vždy individuálne na základe kvalifikácie a skúseností, no priemerný plat na pozícii vrátane kvartálnych odmien sa môže pohybovať až okolo sumy 1630 EUR
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
S vašou vysnívanou prácou so super kolegami v Petržalke budete spokojný/á, ak na čo najviac z nasledujúcich otázok odpoviete ÁNO
- Robí vám radosť, keď všetko okolo šlape ako hodinky, efektívne a bezproblémovo, pričom plánovanie, systematickosť a dôraz na detail sú vaše druhé mená?
- Máte skúsenosti s materiálno-technickým zabezpečením, správou budov či evidenciou majetku a nerobí vám problém pracovať s počítačom, tabuľkami či IT systémami?
- Nezľaknete sa pojmov ako verejné obstarávanie, účtovníctvo či zmluvné podmienky, lebo viete, že s transparentnosťou a prehľadom to odsýpa ľahšie a rýchlejšie?
- Máte radi vo veciach poriadok, dodržiavate termíny, myslíte novátorsky a ste organizačný typ?
- Je pre vás prirodzené komunikovať s ľuďmi na dennej báze a byť vždy nápomocný/á?
- Radi by ste prispeli ku kvalitnejšiemu a lepšiemu životu v Petržalke?
Činnosti, ktorými vás budeme u nás v Petržalke zamestnávať
- materiálno-technické zabezpečenie a správa budovy miestneho úradu
- komunikácia s dodávateľmi a Centrom Technopol, v ktorom miestny úrad sídli
- koordinácia upratovačských prác a návrhy na efektívne využitie priestorov
- obstaranie a nákup tovarov a služieb podľa potrieb a rozpočtových možností
- evidencia majetku, zmlúv a faktúr v agende, vrátane skladového hospodárstva
- sledovanie rozpočtu v danej agende, vrátane prípravy návrhov na potrebné úpravy
Váš bežný pracovný deň u nás v Petržalke si môžete predstaviť aj takto
Svoju budúcu prácu nájdete doslova v budove nášho Miestneho úradu Petržalka, pričom váš bežný pracovný deň sa bude točiť najmä okolo zabezpečovania materiálno-technických požiadaviek kolegov/ýň. Tí sem-tam potrebujú zariadiť kanceláriu nábytkom, prideliť kľúče či nafasovať písacie a iné potreby. Denne tak budete komunikovať s dodávateľmi, správcom Centra Technopol, ale aj s kolegami/yňami z údržby, z personálneho, z referátov komunikácie, majetku či financií, s pomocou ktorých sa budete snažiť koordinovať napríklad sťahovania a vylepšenia v kanceláriách, prípadne drobné opravy spoločných priestorov a okolia. Tiež budete koordinovať a dohliadať na upratovačské práce v priestoroch úradu z dielne našich kolegov/ýň. A v neposlednom rade bude vašou úlohou mať prehľad v tom, čo a kedy je potrebné zariadiť, vypratať, opraviť, vymaľovať, objednať alebo zaplatiť. Na konci dňa tak budete mať skvelý pocit, že ste prispeli k efektívnejšiemu chodu miestneho úradu, čo sa určite odrazí aj na lepšom chode našej samosprávy a spokojnosti obyvateľov/iek Petržalky.
Zamestnanecké výhody, benefity
- 5 dní dovolenky navyše
- mobilný telefón s neobmedzenými volaniami
- príspevok do 3. piliera dôchodkového sporenia (po 1. odpracovanom roku)
- možnosť využívania MultiSport karty
- práca v stabilnom prostredí verejnej správy
- potrebné školenia a kurzy
- samozrejme, príspevok na stravovanie
a ďalšie benefity vyplývajúce z práce vo verejnej správe či kolektívnej zmluvy
Informácie o výberovom konaní
- štruktúrovaný profesijný životopis (povinné)
- doklad o najvyššom dosiahnutom vzdelaní (povinné)
- certifikáty o relevantných kurzoch a školeniach
Vašu žiadosť o prácu pre Petržalku spolu s uvedenými dokumentmi môžete posielať do 23. 05. 2024 (vrátane) cez portál Profesia alebo na e-mail [email protected]. Vopred ĎAKUJEME za prejavený záujem, no do ďalšieho kola výberového konania budú pozvaní len vybraní uchádzači. V prípade úspechu túto informáciu obdržíte najneskôr do 14 dní od uvedeného termínu. Uchádzačov, ktorí neboli vybraní na osobný pohovor, nebudeme z kapacitných dôvodov kontaktovať. Držíme palce.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Náš nový kolega alebo kolegyňa by mal/a mať aspoň stredoškolské vzdelanie s maturitou a predchádzajúcu prax v oblasti správy budov, materiálno-technického zabezpečenia alebo evidencie majetku. Veľkou výhodou sú aj skúsenosti s čerpaním a úpravou rozpočtu, ako i pokročilé znalosti práce s programami Word, Excel, Outlook a ekonomicko-informačnými systémami. Oceníme i skúsenosti s prácou vo verejnej správe (najmä samospráve). Jeho/jej dôležitými zručnosťami by mali byť samostatnosť, systematickosť, dôslednosť, flexibilita, komunikatívnosť, organizačné a koordinačné zručnosti. V neposlednom rade platí, že spolupráca a ochota učiť sa novým veciam nie sú u nás iba frázami.
K vašej novej práci pre Petržalku budete určite potrebovať
- minimálne stredoškolské vzdelanie s maturitou
- aspoň dvojročnú prax v oblasti materiálno-technického zabezpečenia, správy budov a evidencie majetku
- aspoň dvojročnú prax v oblasti čerpania a úpravy rozpočtu a s prácou v ekonomicko-informačnom systéme
- počítačové znalosti: Word, Excel, Outlook, internet
- bezúhonnosť a vysoké morálne a hodnotové zásady