Reagujte bez životopisu
Expert na linke Vodafone
Konecta Slovakia s. r. o.
Miesto práce
Partizánska cesta 3, Banská Bystrica, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Partizánska cesta 3, Banská Bystrica, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok
plný úväzok, skrátený úväzok
Termín nástupu
4.6.2024
4.6.2024
Mzdové podmienky (brutto)
1 120 - 2 000 EUR/mesiacNováčikom ponúkame základný plat vo výške 1 120 eur s pravidelným prehodnotením v rámci intervalu od 950 do 1 240 eur a k tomu neobmedzené bonusy. Priemerné bonusy dosahujú 400 eur. Ak zamakáš, môže to byť ešte viac!
1 120 - 2 000 EUR/mesiacNováčikom ponúkame základný plat vo výške 1 120 eur s pravidelným prehodnotením v rámci intervalu od 950 do 1 240 eur a k tomu neobmedzené bonusy. Priemerné bonusy dosahujú 400 eur. Ak zamakáš, môže to byť ešte viac!
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Chceš byť súčasťou skvelého kolektívu Konecťákov obsluhujúcich prichádzajúcu linku Vodafone? Láka Ťa telefonicky komunikovať so zákazníkmi a riešiť ich požiadavky a otázky týkajúce sa ponúkaných produktov a služieb? Nezľakneš sa výzvy predať klientom ďalšie služby?
- Tvojou úlohou bude poskytovať prvotriednu pomoc a starostlivosť zákazníkom Vodafone.
- Typický deň na ponúkanej pozícii zahŕňa príjem hovorov, zdieľanie informácií o ponuke produktov a služieb, riešenie rôznych požiadaviek a prípadných problémov zákazníkov.
- Tvoja pracovná doba bude zahŕňať aj víkendy a sviatky, pretože linka Vodafone je k dispozícii každý deň. Odmenou Ti bude mzdové zvýhodnenie za sobotu, nedeľu a sviatky.
Ak ťa baví komunikácia s ľuďmi a máš záujem o najnovšie vychytávky, táto pozícia je pre teba ako stvorená!
Zamestnanecké výhody, benefity
- Získaj príležitosť pracovať v rastúcej firme Konecta Slovakia na projekte pre jedného z najväčších telekomunikačných operátorov na svete.
- Využi možnosť zlepšovať svoje komunikačné a technické zručnosti, ako aj možnosť profesionálneho a kariérneho rastu.
- Pracuj v modernej kancelárii v príjemnej a tímovej atmosfére.
- Uži si hybridný model a pracuj po skúšobnej dobe 2 dni v týždni z domu.
- Požiadaj o mobilný paušál za symbolickú 5-ku.
- Športuj s aplikáciu UpBalansea.
- Využi benefitku od Up Déjeuner.
- Príď na každú tímovú akciu a spoznaj svojich vtipných, večne usmiatych a nápomocných kolegov.
Informácie o výberovom konaní
Výberové konanie pozostáva z dvoch kôl. Na prvom, skupinovom pohovore, Ti naša HR špecialistka Miška podrobne popíše pracovnú pozíciu a Ty zas budeš mať príležitosť preukázať svoj potenciál. V druhom kole sa stretneš s tímlídrom, Tvojím potenciálnym nadriadeným.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
Vzdelanie v odbore
Nebazírujeme na vzdelaní, pretože my Ťa všetko potrebné naučíme. :-)
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Práca s počítačom - Mierne pokročilý
Komunikačné schopnosti - Pokročilý
Orientácia na zákazníka - Mierne pokročilý
Empatia - Mierne pokročilý
Zodpovednosť - Pokročilý
Komunikačné schopnosti - Pokročilý
Orientácia na zákazníka - Mierne pokročilý
Empatia - Mierne pokročilý
Zodpovednosť - Pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
Nepožadujeme prax, dávame príležitosť aj čerstvým absolventom!
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Vystihuje Ťa pozitívny a priateľský prístup k zákazníkom.
- Máš trpezlivosť vo vysvetľovaní a zostávaš pokojný aj vo vypätých situáciách.
- Si prispôsobivý zmenám a náladovosť je pre Teba úplne cudzím pojmom.
- Si schopný pracovať v tíme, sústrediť sa na spoločný cieľ.
- Zároveň si si však vedomý svojho podielu zodpovednosti na dobrých výsledkoch. V časti práce, ktorá Ti je zverená, dokážeš konať samostatne a presvedčivo.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Konecta Group je medzinárodné zákaznícke centrum pôsobiace v rôznych končinách sveta, od novembra 2022 aj na Slovensku, v Banskej Bystrici.
Naša spoločnosť ponúka široké spektrum služieb od starostlivosti o zákazníka, cez telesales, back office, B2B a B2C marketing a s tým súvisiace rôzne administratívne činnosti až po prieskumy spokojnosti. Pre našich klientov zabezpečujeme maximálnu kvalitu služieb a efektívne, na mieru šité riešenia, podložené našimi dlhoročnými skúsenosťami. Podkladom našej činnosti sú kvalitné dáta. Sme aktívni v oblasti bankovníctva, poisťovníctva, logistiky, energetického priemyslu, veľkoobchodu, maloobchodu, poskytujeme služby mobilným operátorom.
Zákaznícke služby, starostlivosť a telefonickú podporu koncovým užívateľom poskytujeme pre rôznych väčších aj menších klientov, napríklad Philip Morris, Vodafone, Packeta, O2, ČEZ, mBank, Raiffeisenbank a ďalších. Prevádzkujeme aktívne (outbound) aj pasívne (inbound) zákaznícke linky. Aktívne sú také, kedy operátori volajú zákazníkom, aby im poskytli dôležité informácie a zákazníckú starostlivosť. Pasívne zas, keď čakajú na telefonát klienta, aby mu mohli zodpovedať otázky a poradiť v riešení problému. Konecta ponúka svojím klientom aj dočasné posilnenie telefonických liniek, napr. v predvianočnom období.
V roku 2022 Konecta vstúpila na Slovensko, do Banskej Bystrice, kde zo svojho sídla v budove Interpolis v širšom centre Banskej Bystrice prevádzkuje aktívnu linku pre svojho medzinárodného klienta, spoločnosť Philip Morris. Od októbra 2023 pribudla tiež pasívna linka spojená s predajom pre českého mobilného operátora Vodafone. V metropole stredného Slovenska plánujeme písať ďalšiu kapitolu svojho úspešného príbehu. Naším cieľom je v blízkej budúcnosti získať na slovenskom trhu aj ďalších klientov a stále rozširovať našu zaujímavú ponuku.
Naša spoločnosť ponúka široké spektrum služieb od starostlivosti o zákazníka, cez telesales, back office, B2B a B2C marketing a s tým súvisiace rôzne administratívne činnosti až po prieskumy spokojnosti. Pre našich klientov zabezpečujeme maximálnu kvalitu služieb a efektívne, na mieru šité riešenia, podložené našimi dlhoročnými skúsenosťami. Podkladom našej činnosti sú kvalitné dáta. Sme aktívni v oblasti bankovníctva, poisťovníctva, logistiky, energetického priemyslu, veľkoobchodu, maloobchodu, poskytujeme služby mobilným operátorom.
Zákaznícke služby, starostlivosť a telefonickú podporu koncovým užívateľom poskytujeme pre rôznych väčších aj menších klientov, napríklad Philip Morris, Vodafone, Packeta, O2, ČEZ, mBank, Raiffeisenbank a ďalších. Prevádzkujeme aktívne (outbound) aj pasívne (inbound) zákaznícke linky. Aktívne sú také, kedy operátori volajú zákazníkom, aby im poskytli dôležité informácie a zákazníckú starostlivosť. Pasívne zas, keď čakajú na telefonát klienta, aby mu mohli zodpovedať otázky a poradiť v riešení problému. Konecta ponúka svojím klientom aj dočasné posilnenie telefonických liniek, napr. v predvianočnom období.
V roku 2022 Konecta vstúpila na Slovensko, do Banskej Bystrice, kde zo svojho sídla v budove Interpolis v širšom centre Banskej Bystrice prevádzkuje aktívnu linku pre svojho medzinárodného klienta, spoločnosť Philip Morris. Od októbra 2023 pribudla tiež pasívna linka spojená s predajom pre českého mobilného operátora Vodafone. V metropole stredného Slovenska plánujeme písať ďalšiu kapitolu svojho úspešného príbehu. Naším cieľom je v blízkej budúcnosti získať na slovenskom trhu aj ďalších klientov a stále rozširovať našu zaujímavú ponuku.
Počet zamestnancov
100-149 zamestnancov
Kontakt
ID: 4827441
Dátum zverejnenia: 10.5.2024
2024-05-10
lokalita: Banská Bystrica Pozícia: Asistent, Klientský pracovník, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor, Telemarketingový pracovník Spoločnosť: Konecta Slovakia s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 120 EUR/mesiac