Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Špecialista Zákazníckeho servisu - Bratislava
ESSILOR SLOVAKIA, s.r.o.
Polus Tower 1, Vajnorská 100/A, Nové Mesto
plný úväzok
Ihneď
1 400 EUR/mesiacDohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Komunikuje so zákazníkmi, rieši prijaté a aktívne hovory, poskytuje informácie, prijíma žiadosti a reklamácie týkajúce sa produktov a prijatých objednávok
- Zadáva objednávky do systému, komunikuje s tuzemskými aj zahraničnými dodávateľskými závodmi
- Zodpovedá za bezchybný chod oddelenia a podľa potreby zastupuje svojho kolegu v jeho neprítomnosti
- Zodpovedne spracúva došlé objednávky ( fax, inbox, pošta, telefonáty)
- Dbá na systematické a precízne vedenie agendy
- Spolupracuje s ostatnými oddeleniami
- Prevádzková doba oddelenia 8:00-18:00 (pracovníčky sa striedajú smeny 8:00-16:30, 9:30 18:00, smeny v stredu majú flexibilný začiatok a koniec)
pozn. Bude Vás kontaktovat kolegyně z České Republiky - Martina Filipová, HR Specialist Omega Optix&Essilor
Zamestnanecké výhody, benefity
- Zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti a skvelá partia
- Priestor pre profesijný rast
- Motivujúce ohodnotenie a zamestnanecké benefity
- Zamestnanecké zľavy na produkty
- Cafeteria
-Možnosť ďalšieho vzdelávania v odbore očná optika a okuliarové rámy
-Možnosť štúdia cudzích jazykov (cez platformu Leonardo)
Informácie o výberovom konaní
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
Jazykové znalosti
Ostatné znalosti
Pozícia je vhodná pre absolventa
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Tímový hráč
- Systematickosť a precíznosť
- Príjemné vystupovanie, komunikatívnosť, spoľahlivosť, flexibilita, shopnosť zvládnuť stresové situácie, zmysel pre detail