Asistentka, administratívna výpomoc
DanubePay, a. s.
Miesto práce
Pribinova 25, Bratislava
Pribinova 25, Bratislava
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády)
na dohodu (brigády)
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
6 EUR/hod.
6 EUR/hod.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do našej spoločnosti hľadáme mladú, usmievavú a pozitívne naladenú osobu, ktorá by nám pomohla s admistratívnimi prácami. Zároveň získaš skúsenosti, ktoré môžeš využiť ďalej v pracovnom živote.
Tvojou náplňou práce budú bežné administratívne práce ako napríklad:
- uvítanie a prijímanie klientov a návštev
- starostlivosť o kuchynku, príprava občerstvenia pre návštevy
- starostlivosť o zasadačky
- administratívna podpora pre finančné oddelenie
- objednávanie kancelárskych potrieb, ovocia a občerstvenia
- objednávanie kuriérskych služieb
- skenovanie, kopírovanie a zakladanie dokumentov
- evidencia a spracovanie došlej a odoslanej pošty
- komunikácia so správou budovy
- plnenie ďalších operatívnych úloh podľa požiadaviek nadriadeného
Tvojou náplňou práce budú bežné administratívne práce ako napríklad:
- uvítanie a prijímanie klientov a návštev
- starostlivosť o kuchynku, príprava občerstvenia pre návštevy
- starostlivosť o zasadačky
- administratívna podpora pre finančné oddelenie
- objednávanie kancelárskych potrieb, ovocia a občerstvenia
- objednávanie kuriérskych služieb
- skenovanie, kopírovanie a zakladanie dokumentov
- evidencia a spracovanie došlej a odoslanej pošty
- komunikácia so správou budovy
- plnenie ďalších operatívnych úloh podľa požiadaviek nadriadeného
Zamestnanecké výhody, benefity
- Mladý, priateľský kolektív
- Multisport karta
- Firemné akcie a iné
- Produktové zvýhodnenia v 365.bank
- Ovocné dni
- Multisport karta
- Firemné akcie a iné
- Produktové zvýhodnenia v 365.bank
- Ovocné dni
Informácie o výberovom konaní
Ak ťa naša ponuka zaujala, zašli nám, svoj životopis. Vybraných kandidátov pozveme na osobné stretnutie.
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
30.6.2024 (ostáva ešte 17 dní)
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
Vzdelanie v odbore
ekonomika, manažment
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Office 365 - Mierne pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Príjemné vystupovanie, dobré komunikačné zručnosti
- Dobré organizačné schopnosti
- Zmysel pre detail a dôslednosť
- Samostatnosť
- Pozitívne myslenie, priateľská osobnosť
- Dobré organizačné schopnosti
- Zmysel pre detail a dôslednosť
- Samostatnosť
- Pozitívne myslenie, priateľská osobnosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme spoľahlivým partnerom vo svete bezhotovostných platieb, platobných kariet a virtuálnych platobných nástrojov. Na trhu pôsobíme už viac ako 10 rokov a našim hlavným zameraním je spracovanie kartových transakcií pre finančný aj nefinančný sektor. Našou filozofiou je poskytovať našim zákazníkom, komplexné riešenia včas a efektívne. Medzi našich zákazníkov patria finančné inštitúcie zo Slovenska, Českej republiky, Poľska, Portugalska, Islandu ale aj globálna banka s centrálou v USA, štátne inštitúcie aj spoločnosti pôsobiace v nebankovom sektore. Jednou z našich priorít je vysoká úroveň zabezpečenia, pretože sa pohybujeme v oblasti mimoriadne citlivých dát. DanubePay je stabilný spoločnosť so silným zázemím, špičkovými technológiami, dlhoročnými praktickými skúsenosťami a hlavne vysokou bezpečnosťou spracovania citlivých informácií.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
Kontakt
ID: 4829665
Dátum zverejnenia: 14.5.2024
2024-05-14
lokalita: Bratislava Pozícia: Asistent, Office manager, Recepčná, Sekretárka Spoločnosť: DanubePay, a. s.
Základná zložka mzdy (brutto): 6 EUR/hod.