Support Engineer CRM Sales Applications

Andritz Kufferath s.r.o.

Miesto práce
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
1.7.2024
Mzdové podmienky (brutto)
1 600 EUR/mesiac-13.th and 14th Salary, monthly attendance bonus, annual attendance bonus

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti


We are looking for a highly motivated and experienced Support Engineer Sales Applications (f/m) to join our international team. As a Support Engineer you work in close collaboration with Product Management, Developers and Business Partners from multiple areas (Sales, Marketing, Back office, Product Managers, etc.) and assist in assuring the high quality standards of our products. The key aspects of your work are technical user support, fulfilling service requests, problem and incident handling.

Your responsibilites:

  • Technical User Support and User Management
  • Problem and Incident handling:
    • diagnose and troubleshoot application problems
    • compose clear, concise, descriptive bug reports
  • Service requests handling:
    • Database exports/imports
    • Data Quality management
  • Dispatching of tickets
  • Analyze, identify and capture optimization possibilities in applications and support processes
  • Contribution to data quality and usability of applications
  • Communication of user feedback to the Product Management
  • Participation in building up the support knowledge base and compilation of user documentation
  • Collaboration with Product Management, Developers, Quality Assurance Team and Business Partners

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Contribution to regeneration, 
  • Trainee Program
  • Contribution to Supplementary pension savings
  • Possibility of diet with a catering card 

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

technical area , IT

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Expert
Oracle SQL Developer - Pokročilý
Oracle Database - Pokročilý

Prax na pozícii/v oblasti

experience as support engineer

Počet rokov praxe

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti


    • Excellent interpersonal and communication skills
    • High level of English (spoken and written)
    • Creative problem solving and troubleshooting abilities
    • Target-oriented, structured, self-dependent and proactive way of work and good ability to abstract
    • Strong team player with high level of commitment and motivation
    • Good time management skills
    • Ability to work under pressure
    • High empathy
Skills of advantage:
  • Technical education or similar practical experience
  • Atlassian product knowledge like Jira and Confluence
  • Agile software development and SCRUM knowledge

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Skupina podnikov ANDRITZ-GRUPPE je jedným z popredných svetových dodávateľov strojných zariadení, technického vybavenia a servisných služieb pre vodné elektrárne, pre podniky priemyslu spracovania celulózy a papiera, priemysel spracovania kovov a oceliarsky priemysel, ako aj pre oblasť komunálneho a priemyselného separovania pevných a tekutých látok. Hlavné sídlo burzovo evidovaného národného technologického koncernu, ktorý po celom svete zamestnáva okolo 25.500 pracovníkov, sa nachádza v meste Graz, Rakúsko. Spoločnosť ANDRITZ prevádzkuje viac ako 250 pracovísk po celom svete.
www.andritz.com

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Lucia Hudačková
Tel.: +421905389888
E-mail: poslať životopis
ID: 4826139  Dátum zverejnenia: 9.5.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 600 EUR/mesiac